با کنسول، سیستم گیمینگ BIG O اشنا شوید

  • ۱۰۲۱

اریجین پی‌سی (Origin PC) یک شرکت تولید رایانه شخصی مستقر در میامی آمریکا است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ توسط کارمندان سابق ایلینور بنیان نهاده شد. اریجین پی‌سی به تولید رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌های شخصی‌سازی شده معروف است
این شرکت در تاریخ جولای 2019 توسط شرکت کورسیر(Corsair) خریداری شده است

اوریجین پی‌سی شرکت خوش‌نام آمریکایی درزمینه‌ی ساخت کامپیوترهای شخصی است که همچنان به‌عنوان برندی مجزا از کورسیر به ساخت کامپیوترهای سفارشی مخصوص گیمینگ و ورک‌استیشن‌ها ادامه خواهد داد. البته، از حالا اوریجین پی‌سی بیشتر، از محصولات ساخت کورسیر در سیستم‌های خود استفاده خواهد کرد. شایان ذکر است هر دو شرکت مذکور شرکت‌هایی خصوصی هستند.

هنوز کورسیر شرایط مربوط به این خرید را منتشر نکرده و تنها نکته‌ای که به آن اشاره کرده، این است که اوریجین پی‌سی همچنان به‌عنوان برندی مجزا باقی خواهند ماند و فعالیت‌های این شرکت نیز ازطریق دفترهای فعلی آن در فلوریدا انجام خواهد شد. پس از اینکه کورسیر خرید شرکت اوریجین پی‌سی را نهایی کند، این شرکت همچنان محصولاتش ازجمله Vengeance PC و کورسیر وان و کورسیر وان‌پرو را با برند خود تولید خواهد کرد. آن‌طورکه پیداست، تیم‌های فعال در هر دو شرکت مذکور همانند روال گذشته‌، به ضمانت‌های ارائه‌شده و پشتیبانی از محصولات خود ادامه خواهند داد.
منبع: زومیت، ویکی پدیا

مشخصات سیستم گیمینگ بیگ او

 

نظرات: (۰) نظرات و سوالات خود را با پاور رایانه در میان بگذارید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی